نخفیف 50 درصدی همراه اول برای محتوای داخلی در بسته های اینترنت
نوشته شده توسط : Arfi :)

با توجه به گزارشات اخیر از سوی اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران،در 27 اردیبهشت ماه 1396،جهت اجرای سیاست ها و اهداف شبکه ملی اطلاعات و با هدف پیشرفت محتوای فاخر ایرانی و گسترش کسب و کارهای محلی،اپراتور همراه اول که قبل از آن تعرفه ترافیک بسته اینترنت همراه کاربران خود را در سایت های پربازدید ایرانی را به میزان 50 درصد کاهش داده بود،حجم ترافیک بسته اینترنت را برای استفاده از این سایت ها افزایش داد.

نخفیف 50 درصدی همراه اول برای محتوای داخلی در بسته های اینترنت

به عنوان مثال، کاربران با خرید بسته چهار گیگابایتی، در صورتی که از محتوای داخلی سایت های منتخب سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بازدید کنند، حجم بسته آنها معادل بسته ۸ گیگابایتی محاسبه می شود.

دارنده سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص و مشاهده اسامی و IP سایت ها می توانند مراجعه کنند.

این کاهش تعرفه برای استفاده از محتوای داخلی در بسته ها، در ۲۱۰ سایت پرمراجعه ایرانی (بر اساس اعلام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی) اعمال می شود و از روز ۲۷ اردیبهشت ۹۶ اجرایی شده است.

گفتنی است کاهش تعرفه برای استفاده از محتوای داخلی با تعرفه آزاد اینترنت همراه، از تاریخ ۲۹ فروردین ماه سال جاری در شبکه همراه اول اجرایی شده بود.





:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 آبان 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: