همراه اول از اپلیکشن تلفای رونمایی کرد
نوشته شده توسط : Arfi :)

مکالمه های تلفنی مثل بسیاری از وسیله های کاربردی دیگر،از رخنه اینترنت مصون نمانده و بعضی از نرم افزارهای پیام رسان امکان مکالمه تلفن با استفاده از اینترنت را فراهم ساخته است.اما خدمات «تلفای همراه اول» امکان مکالمه تلفنی با استفاده از اینترنت آن ازهیچگونه از ابزارهای کاربردی را فراهم میکند و این برنامه یک فناوری پیشرفته تر به شمار می آید.

همراه اول از اپلیکشن تلفای رونمایی کرد

نحوه ی استفاده از سرویس تلفای همراه اول و نصب اپلیکیشن تلفای


برای استفاده از این سرویس جدید همراه اول، می بایست ابتدا اپلیکیشن تلفای بر روی گوشی هوشمند نصب شود. سپس با فعالسازی این سرویس می توان با هر یک از سیم کارت ها تماس برقرار کرد. 

چند نکته
1- کیفیت تماس از طریق تلفای وابسته به کیفیت وای فای است. بدیهی است که بالا بودن سرعت اینترنت و نزدیک بودن کاربر به مودم موجب افزایش کیفیت تماس از طریق تلفای می شوند. 
4- فعال سازی این سرویس صرفاً برای سیم کارت هایی که از نسل چهارم استفاده می کنند ممکن است.  2- هزینه ی تماس با تلفای دقیقاً همان هزینه ی تماس عادی است. 
3- با نصب این اپلیکیشن و در صورت روشن بودن وای فای، تمامی تماس ها از طریق تلفای انجام خواهند شد. اگر کاربر مایل به استفاده از تلفای نباشد می بایست به اپلیکیشن آن مراجعه کرده و گزینه ی استفاده از آن را غیر فعال نماید. 

سرویس تلفای همراه اول چگونه کار می کند؟

 تنها باید یک بار از اپلیکیشن تلفای جهت فعال سازی این سرویس استفاده شود و پس از آن است که می توان بارها و بارها با سیم کارت های هر یک از اپراتورها تماس برقرار کرد، بدون آن که طرف مقابل از اپلیکیشن تلفای برخوردار باشد. این سرویس از مزایای متعددی برخوردار است. فی المثل، با استفاده از آن می توان در مناطقی که آنتن دهی مناسب نیست،  یک تماس با کیفیت را تجربه کرد. همچنین برای استفاده از این سیستم نیازی به هیچ گونه اپلیکیشنی نیست.

با مراجعه به مراکز معتبر خرید و فروش سیم کارتخط مورد نظر خود را میتونند خریداری نمایند. در حال حاضر در کشورمان اپراتور همراه اول امکان تماس تلفنی از طریق اینترنت یا همان تلفای را برای کاربران فراهم نموده است. البته این سرویس در سطح جهان با نام وای فای کالینگ (Wifi Calling) معروف است و در واقع تلفای نامی است که اپراتور همراه اول برای این سرویس به کار گرفته است.

افزون بر این، با استفاده از این سیستم می توان هم پیام دریافت کرد و هم ارسال نمود. البته یک نکته ی منفی در ارتباط با این سیستم وجود دارد و آن این است که در صورت خارج شدن از محدوده ی وای فای، تماس قطع می شود و پس از قطع شدن نیز به صورت خود به خود تماس به آنتن سیم کارتدائمی و اعتباری ومنتقل نمی شود و کاربر مجبور می شود که باری دیگر به محدوده ی وای فای باز گردد و مجدداً تماس بگیرد. 

 

بدیهی است که تماس تلفنی از طریق اینترنت آن هم بدون استفاده از هیچگونه اپلیکیشنی یک امکان عالی برای همگان است، خصوصاً آن هایی که در طی روز، چه از لحاظ کمیت و چه از لحاظ کیفیت، تماس تلفنی بسیاری دارند. البته برای استفاده از سرویس تلفای همراه اول باید اپلیکیشن مربوط به تنظیمات تلفای را نصب کرد و برای تماس ها نیازی به استفاده از این اپلیکیشن نیست.

با ما باشید تا در این نوشتار نگاهی داشته باشیم به تلفای یا همان تماس تلفنی از طریق وای فای.





:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: همراه اول , سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , اینترنت ,
:: بازدید از این مطلب : 326
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 اسفند 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: