هدیه رمضان باشگاه فیروزه ای همراه اول
نوشته شده توسط : Arfi :)

بنابر خبرهای اعلام شده اپراتور اول کشور به مناسبت آغاز ایام ماه مبارک رمضان طرح های جدیدی را برای مشترکین اعتباری و دائمی خود در نظر گرفته است که این طرح شامل بسته اینترنتی به مدت 7 روز از افطار تا سحر فعال میشود.

هدیه رمضان باشگاه فیروزه ای همراه اول

هدیه رمضان باشگاه فیروزه ای همراه اول

کلیه اعضای دائمی و اعتباری باشگاه فیروزه‌‎ای در ماه مبارک رمضان (17 اردیبهشت الی 16 خرداد ماه 98) فرصت دارند با شماره‌گیری کد #38*10* و انتخاب گزینه "فعالسازی هدیه رمضان"، 30 امتیازِ هدیه در باشگاه دریافت نمایند. کاربران دائمی یا اعتباری همراه اول که عضو باشگاه فیروزه‌ای نیستند، می‌توانند از طریق مراجعه به اپلیکیشن یا پرتال همراه من استفاده نمایند،در باشگاه عضو شده و 30 امتیاز هدیه را دریافت نمایند.

 

از جمله مزایای بسته اینترنتی از افطار تا سحر این است که شما می‌توانید همزمان  این بسته را با بسته‌های اینترنتی دیگر فعال کنید.

توجه داشته باشید بسته اینترنت افطار تا سحر به مدت 7 روز از زمان فعال سازی آغاز می‌شود و هزینه آن 7 هزار تومان می‌باشد. کاربران می‌توانند برای فعالسازی بسته مذکور از کد  #671 *100*  استفاده کنند.

 

گفتنی است کدهای دستوری بسته اینترنت سحر تا افطار به شرح زیر می‌باشد:

  • فعالسازی:  # 671 *100* 
  • استعلام:  # 10*100* 
  • راهنما:  # 6719 *100*        

به عبارت دیگر، ترافیک استفاده از اپلیکیشن آموزش جامع قرآن برای مشترکینی که این بسته را فعال کنند به صورت رایگان ارائه می‌شود و این ترافیک از حجم بسته کاربر کم نمی‌شود. گفتنی است بسته اینترنت سحر تا افطار دارای هدیه ترافیک رایگان نامحدود برای استفاده از اپلیکیشن آموزش جامع قرآن می‌باشد.

 

 

 

 

 





:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , اینترنت ,
:: بازدید از این مطلب : 327
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: