منظور از اینترنت پاک چیست؟
نوشته شده توسط : Arfi :)

بنابر به گزارش های اعلام شده،با توجه به پیشرفت در عصر تکنولوژی، در جوامع امروزی اینترنت و تلفن همراه یکی از ضروری ترین وسایل کاربردی به حساب می آید. در واقع نقش پررنگی در زندگی نوجوانان و جوانان و کودکان دارد.علاوه بر داشتن مزیت های فراوان میتواند در بین کودکان خطر ساز باشد چون به راحتی به فضای مجازی اعتماد میکنند و ممکن است با افرادی آشنا شوند که برای آنها مشگل ساز شوند.

منظور از اینترنت پاک چیست؟

از بین اپراتورهای موجود سیم کارت (همراه اول، ایرانسل،رایتل و غیره) اپراتور اول کشور برای کاهش نگرانی والدین اینترنت پاک ارائه کرده است.  مرورگر درساگرد فقط در سایت‌هایی که مناسب سن فرزندان شما و فرهنگ جامعه ماست، جستجو می‌کند و محیطی پاک دارد. علاوه بر آن، بهترین سایت‌های موجود را به صورت طبقه‌بندی شده به فرزندانتان پیشنهاد می‌کند. 

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول میتوانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نمایند

با توجه به جوامع امروزه عملا نمی توان کودکان و نوجوانان را از داشتن تلفن همراه یا دسترسی به اینترنت منع کرد، بنابراین یکی از روش ها کنترل و محدودسازی  استفاده از تكنولوژی از جمله تلفن همراه، رایانه و اینترنت كه در بین تمامی اقشار و سنین به ویژه جوانان رایج است، علاوه بر داشتن مزیت‌هایی، در صورت استفاده نامناسب و بیش از اندازه، معایب و آسیب هایی در زمینه های جسمی و روحی به ویژه در كودكان و نوجوانان به دنبال دارد. اینترنتی کودکان استفاده از اینترنت پاک می باشد.

اینترنت پاک همراه اول

اینترنت پاک همراه اول در دو حجم 1.5 گیگ و 4 گیگ به مدت 30 روز ارائه می‌شود . در ادامه توجه داشته باشید که اگر بسته‌های اینترنت پاک همراه اول را برای بار اول فعال می‌کنید، نوع و مدل یا شماره سریال گوشی (IMEI) را از طریق پیام کوتاه به شماره 8008 ارسال کنید تا تنظیمات مربوطه برای شما ارسال شود. اگر به شماره سریال 10 رقمی‌گوشی خود دسترسی ندارید، کد دستوری #06#* را شماره‌گیری کنید.

اینترنت پاک اینترنتی است که در آن خبری از فیس بوک، یوتیوپ،فلیکر و اکثر سایت‌های آپلود عکس و فیلم، دیگ، اورکات و مای‌اسپیس و تقریبا تمام شبکه‌های اجتماعی دیگر، گوگل ریدر، بلاگر و وردپرس، فرندفید،تویتر و خلاصه هرچی سایت خلاقانه و پرترافیک دیگر نخواهد بود!

توجه داشته باشید اینترنت پاک با فیلترینگ کاملا  متفاوت است و در اینترنت پاک عملا فیلترینگ نداریم، بلکه فقط کودکان به یه سری از وب سایت ها ومحتواهای خاص دسترسی دارد.

در واقع استفاده از تكنولوژی از جمله تلفن همراه، رایانه و اینترنت كه در بین تمامی اقشار و سنین به ویژه جوانان رایج است، علاوه بر داشتن مزیت‌هایی، در صورت استفاده نامناسب و بیش از اندازه، معایب و آسیب هایی در زمینه های جسمی و روحی به ویژه در كودكان و نوجوانان به دنبال دارد. 





:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول ,
:: بازدید از این مطلب : 297
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: